Změna bankovního spojení

Změna bankovního spojení nikdy nebyla snazší. Vše vyřídíte na pár kliknutí.
Změnit bankovní spojení Změnit bankovní spojení
Změna bankovního spojení

Jak na změnu bankovního účtu pro zasílání přeplatků?

Přejete si dostávat přeplatky z vyúčtování na jiný bankovní účet? Nebo třeba změnit způsob, jakým hradíte zálohy? Není problém.

 

Změna bankovního účtu v Moje SPP je jednoduchá a šetří váš čas!

  • 1
    Přihlaste se na stránce moje.spp.cz.
  • 2
    Vlevo v Menu zvolte položku Požadavky.
  • 3
    V Kategorii požadavku vyberte variantu Změna bank. účtu pro přeplatky.
  • 4
    Vyplňte nové údaje a požadavek odešlete.
  • 5
    Váš požadavek jsme obdrželi a co nejdříve ho vyřídíme.

Často kladené dotazy

  • Odkdy bude moje změna platit?
    Změna bude provedena okamžitě. Pokud již máte vystaven doklad – pravidelnou/mimořádnou fakturu, obraťte se prosím ještě na fakturace@spp.cz a popište, že potřebujete přeplatek zaslat na jiné číslo účtu. Pokud již bude platba na cestě, změnu bohužel nebude možné provést.
  • Musím hlásit tuto změnu bance?
    Ano, v případě, že platíte zálohy prostřednictvím přímého inkasa z účtu, pak je potřeba nahlásit bankovní spojení SPP – 11743­0733/0300 (ČSOB). V jiných případech platby se tím nemusíte zabývat.
  • Je změna čísla účtu podmíněna změnou smlouvy?
    Změna čísla účtu prostřednictvím portálu Moje SPP proběhne na základě ověření identity online. Nejsou tedy potřeba žádné dodatečné dokumenty.

Nenašli jste, co jste hledali?

Email ikona
Napište nám

Váš dotaz vám zodpovíme do tří pracovních dnů

info@spp.cz
Telefon ikona
Zavolejte nám

pondělí-pátek
od 8 do 16 hodin

800 789 789 +420 515 500 200
Adresa ikona
Naše adresa

Rádi vám odpovíme na váš dopis

Nové Sady 996/25
602 00 Brno