Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Zákaznický servis: Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti

Jen neradi slyšíme, že jste ve vašem vyúčtování našli nějakou nesrovnalost. Věřte, že vaše spokojenost je u nás na prvním místě a dopředu se omlouváme za způsobené komplikace. Naši zaměstnanci se budou maximálně snažit tuto situaci vyřešit. Abychom vše mohli rychle prověřit, budeme od vás potřebovat následující údaje:

  • vaše identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
  • vaše zákaznické číslo, variabilní symbol nebo EIC kód (27ZG...)
  • v případě reklamace vyúčtování uveďte číslo faktury nebo variabilní symbol
  • v případě reklamace měření uveďte číslo plynoměru
  • podrobnosti dle předmětu podání

Svoji zprávu prosím zašlete na e-mail reklamace@spp.cz. Pokud upřednostňujete písemnou formu, zašlete nám svou reklamaci, či stížnost na tuto korespondenční adresu:

SPP CZ, a.s.
Zákaznické služby
Nové sady 25
602 00 Brno

Nezávazně a bezplatně spočítáme, kolik presně konkrétně Vy změnou dodavatele ušetříte
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus čtyři

Kdy vám můžeme zavolat?