Zákaznický servis: Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti

Jen neradi slyšíme, že jste ve vašem vyúčtování našli nějakou nesrovnalost. Věřte, že vaše spokojenost je u nás na prvním místě a dopředu se omlouváme za způsobené komplikace. Naši zaměstnanci se budou maximálně snažit tuto situaci vyřešit. Abychom vše mohli rychle prověřit, budeme od vás potřebovat následující údaje:

  • vaše identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
  • vaše zákaznické číslo, variabilní symbol nebo EIC kód (27ZG...)
  • v případě reklamace vyúčtování uveďte číslo faktury nebo variabilní symbol
  • v případě reklamace měření uveďte číslo plynoměru
  • podrobnosti dle předmětu podání

Svoji zprávu prosím zašlete na e-mail reklamace@spp.cz. Pokud upřednostňujete písemnou formu, zašlete nám svou reklamaci, či stížnost na tuto korespondenční adresu:

SPP CZ, a.s.
Zákaznické služby
Nové sady 25
602 00 Brno